یونیت دندانپزشکی

ساخت وبلاگ

تولید تجهیزات دندانپزشکی به ویژه یونیت دندانپزشکی در کشور در چه مرحله ای هستند؟

 

در این مقاله قصد داریم تا روش های خرید یونیت دندانپزشکی   را به شما عزیزان معرفی کنیم.شرکتها برای راحت تر کردن خرید با توجه به بالا رفتن قیمت های تجهیزات دندانپزشکی در سال اخیر اقدام به فروش اقساطی اجناس خود کرده اند و دندانپزشکان عزیز تنهابا پرداخت مبلغ بسیار کمی در ابتدا جنس خود را تحویل می گیرند و مابقی را طی چن فرقه چک پرداخت می کنند این مساله باعث شده تا فشار کمتری از نظر مالی به خریدار وارد شود و بتوانند برندهای خوب را از این طریق به راحتی خریداری کنند.

در زمان خرید توجه داشته باشید که محصولی را خریداری نمایید که دارای گارانتی پس از فروش باشد تا اگر بعد از خرید و استفاده دستگاه دچار مشکل شد نگرانی برای شما وجود نداشته باشد و شما به راحتی تنها با یک تماس دستگاه خود را تمعمییر نمایید.

برخی از  یونیت دندانپزشکی   که قبلا در بازار ایران وجود داشتند دیگر وارد کشور نمی شوند زیرا از نظر قیمت به قدری بالا تمام می شوند با اینکه کیفیت این برندها بسیار خوب هستند ولی از نظر قیمت دیگر توجیه اقتصادی برای واردات ندارند.برندهای ایرانی این محصول نیزدر سالهای اخیر توانسته به خوبی محصولات با کیفیت را ارائه دهند و بخشی از بازار را بخود اختصاص دهند ولی بازهم جای کار دارد تا این برندهای داخلی بر روی ظاهر و کیفیت خود بیشتر کار کنند تا به روزی برسیم که در دنیا حرفی برای گفتن داشته باشیم.

تولید این محصول در داخل کشور نیاز به حمایت های بیشتر دارد تا تولید کنندگان رغبت بیشتری به پیشرفت پیدا کنند . اگر تولید کننده مشاهده کند که دستگاهی که تولید میکند بسیار مورد استقبال و حمایت قرار می گیرد سعی خود را بالاتر می برد تا محصولی پیشرفته تر و بهتر را تولید کند تا بدین وسیله بتواند فروش بهتری داشته باشد .اگر این حمایت های دولتی از هر تولید کننده ای در هر زمینه ای وجود داشته باشد ما در کشور شاهد پیشرفت های چشمگیری خواهیم بود و سرمایه های عظیمی که تولید داخل برایمان به ارمغان می اورد.

متخصصان مهندسی پزشکی اقدام به طراحی یونیت دندانپزشکی   در داخل کرده اند و ما در حال حاضر شاهد وجود چند برند ایرانی در بازار هستیم که البته از نظر من باید تعداد انها بیشتر باشد و ما در بازار بیشتر شاهد برندهای ایرانی باشیم تا چینی.علاوه بر تجهیزات دندانپزشکی تجهیزات پزشکی هم جزو دسته محصولاتی است که باید تولید داخل ان رونق بیشتری پیدا کند زیرا وابستگی ما به محصولات خارجی خطری است که تحریم ها انرا بسیار تحدید می کنند و این ها جزو دسته محصولاتی هستند که با سلامت جامعه در ارتباطند.

نبود هریک از این تجهیزات می تواند خطرات جبران ناپذیری را به وجود اورد و به نظر من و هیچ چیز مهم تر از سلامت عمومی در یک جامعه نیست.اگر مردم از نظرجسمی سالم باشند پیشرفت جامعه بهتر خواهد بود.تحریم های اخیر علاوه بر واردات برخی تجهیزات واردات برخی داروها را نیز تحت تاثیر قرار داده است که نبود برخی از این داروهای خاص مشکلات زیادی به وجود اورد و مرگ بیمار را در پی دارد که این اوج فضاحت است.

یونیت دندانپزشکی    باید طراحی خوبی هم داشته باشد و دندانپزشک در حین کار با ان کاملا احساس راحتی نماید و نگران اسیب رسیدن به ستون فقرات خود نباشد از طرف دیگر بیماری که بر روی این صندلی می نشیند تا درمان های لازم بر روی ان انجام شود هم باید این احساس راحتی را داشته باشد زیرا بعضا یک تا دو ساعت باید دراز کشیده باشد تا درمان بر روی ان انجام شود.

 

یونیت دندانپزشکی...
ما را در سایت یونیت دندانپزشکی دنبال می کنید

برچسب : یونیت دندانپزشکی,یونیت صندلی, نویسنده : marzi unitcomtebdental بازدید : 69 تاريخ : دوشنبه 20 آبان 1398 ساعت: 17:35

یونیت دندانپزشکی و راه های شناخت بهترین برندهای ان

 

دندانپزشک در اولین مرحله اغاز کار خود نیاز به خرید یونیت دندانپزشکی   دارد تا بتواند استارت کار خود را بزند.کیفیت و کارایی این دستگاه به قدری مهم است مستقیما بر روی کار دندانپزشک تاثیر می گذارد.فلذا در زمان خرید این وسیله باید به اندازه کافی حساسیت داشته باشند.مدل های متنوع و جدیدی از این دستگاه در بازار تجهیزت دندانپزشکی موجود است که شناخت انها کاری بس زمانبر است.

مدل های جدید تولید شده به گونه ای طراحی شده اند که راحتی بیشتری را برای دندانپزشک در حین کار به ارمغان بیاورند.نحوه قرار گیری صندلی و تنظیمات دیگر همه و همه در کنار هم ابزاری را برای دندانپزشک فراهم کرده اند تا با کمترین فشار کاری بتواند مراحل درمان را با دقت انجام دهد.روز به روز امکانات محصولات جدید بیشترمیشود و از این نظر کارایی با این دستگاه راحت تر می شود.

شرکت های فروش یونیت دندانپزشکی   در بازار تجهیزات سعی بر این دارند تا برندهای خوب وکارامد را وارد بازار کنند هرچند که تحریم های اخیر برروی واردات کالاها تاثیر گذاشته و برخی از برندهای خوب به سختی وارد می شوند و حتی برخی دیگر اصلا وارد نمی شوند.این مساله باعث شده تا قیمت ها به شدت تغییر کنند ولی با این حال برندهای موجود در بازار بسیار خوب و باکیفیت هستند .برای شناخت بهتر محصولات موجود در بازار بهتر است تا گشتی در سایت های معتبر تجهیزات بزنید تا بتوانید به راحتی اطلاعات را در کمترین زمان ممکن کسب نمایید.

در داخل کشور هم برندهای ایرانی در تلاش برای تولید بهترین محصولات هستند تا بتواند با مشابه خارجی خود وارد رقابت شوند.در سالهای اخیر نیز به دستاوردهای خوبی رسیده اند و محصولاتی که وارد بازار کرده اند تا حد نیازی پاسخگوی نیازهای کاربران بوده و توانسته طرفداران خود را در این زمینه پیدا کند .البته باز هم جا دارد تا به این کار ادامه دهند و کیفیت محصولات خود را به حداکثر میزان ممکن برسانند تا در بازار هیچ برند خارجی نتواند با ان رقابت کند.

مدل رایج یونیت دندانپزشکی   شیلنگ از بالا و از پایین و هر دندانپزشکی بنا به نیاز خود انرا خریداری می کند.اغلب دندانپزشکان در ایران تمایل به خرید یونیت شیلنگ از بالا دارند زیرا احتمال سقوط ابزارها دیگر وجود ندارد و تنها با رها کردن انها ابزار مورد نظر به جای خود باز می گردد.البته میزان فشاری که به ستون فقرات وارد می شود در مدل شلنگ از بالا بسیار بیشتر از مدل از پایین است.

برخی از مدل های ایتالیایی دیگر وارد نمی شوند زیرا به قدری از نظر قیمت بالا تمام می شوند که دیگر بازار خرید از ان استقبال نمی کند در نتیجه از نظر اقتصادی برای وارد کننده به صرفه نیست تا اقدام به وارد کردن ان کند.این مساله جنبه های نارضایتی را برای دندانپزشک داشته است . البته هنوز هم با این شرایط برندهای بسیار خوبی دربازار موجود است و تنها لازم است تا انها را بشناسید.

راحت ترین راه برای شناخت یونیت دندانپزشکی   خوب در بازار مراجعه به سایتهای معتبر وشناخته شده دراین زمینه است.اطلاعات مفیدی که می توانید در این سایت ها به دست بیاورید برابر با چند ساعت گشت و گذار در بازار تجهیزات است.این صرفه جویی دروقت و کسب اطلاعات مفید ارمغانی است که سایت های اینترنتی به وجود اورده اند.

 

 

 

 

 

یونیت دندانپزشکی...
ما را در سایت یونیت دندانپزشکی دنبال می کنید

برچسب : یونیت دندانپزشکی,یونیت صندلی, نویسنده : marzi unitcomtebdental بازدید : 69 تاريخ : دوشنبه 6 آبان 1398 ساعت: 18:03